مدرس تله مارکتینگ بازاریابی تلفنی چیست
راز سود آوری شرکت ها در حفظ مشتریان فعلی و تکرار فروش به آن ها می باشد.ارتباط خود را با مشتریان فعلی شرکت حفظ کنید.
?در یک برگه مشخصات کلیدی محصول و نقاط تمایز شرکت و محصول خود را آماده کنید.این برگه را می توانید بعد از مکالمات تلفنی برای مشتری احتمالی خود فکس و یا ایمیل کنید.
?هر چیزی که اندازه گیری نشود مدیریت نمی شود.تعداد تماس ها و تعداد مذاکره های و همچنین تعداد فروش های روزانه خود را در یک برگه یا فرم اکسل به صورت روزانه ثبت کنید.سپس به طور مرتب خود را ارزیابی کنید.
?منشی ها و مدیران دفاتر دشمن شما نیستند ،آن ها فقط کارشان را انجام می دهند.با آن ها به مانند یک ماشین اتوماتیک پاسخ گویی تلفن نگاه نکنید ،بلکه به جای آن بر ایجاد روابط خوب با آن ها متمرکز شوید.در اولین مکالمه فامیل آن ها را بپرسید و در مکالمات بعدی از آن استفاده کنید.منشی ها جایگاه طلایی در سازمان دارند و چشم انسان های استراتژیک به آن ها نگاه کنید.اگر به آن ها به چشم دشمن نگاه کنید این باعث یک ایجاد یک سد و مانع روانشناختی می شود و برای شما مشکل ایجاد می کند.
مدرس مکالمه تلفنی موثر
مدرس فروش و بازاریابی
استاد بهزاد حسین عباسی
مدرس زبان بدن
مدرس فروش
مدرس بازاریابی
مدرس مدیریت ارتباط با مشتری
09121724677
09128724677