مدرس بازاریابی تلفنی استاد بازاریابی تلفنی

مدرس دوره بازاریابی تلفنی تدریس بازاریابی تلفنی اصول مذاکره بازاریابی تلفنی

مدرس بازاریابی تلفنی استاد بازاریابی تلفنی

مدرس دوره بازاریابی تلفنی تدریس بازاریابی تلفنی اصول مذاکره بازاریابی تلفنی

مدرس بازاریابی تلفنی استاد بازاریابی تلفنی

درس دوره بازاریابی تلفنی تدریس بازاریابی تلفنی اصول مذاکره بازاریابی تلفنی
بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فرش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

09121724677
09128724677

behzadabbasi.ir
behzadabbasi.com

بایگانی

در بازاریابی تلفنی هنگام شروع مکالمه به مشتری نگویید خسته نباشید،نگویید ببخشید مزاحمتان شدم! بلکه شما باید مکالمه خود را به صورت مثبت شروع کنید.مثلا بگویید : سلام،روزتان بخیر


?پیش از تماس با مشتریان بالقوه  مهم  تا جایی که می توانید در رابطه با آن ها اطلاعات جمع آوری کنید.به یاد داشته باشید اطلاعات یعنی قدرت در مذاکره!


?قبل از شروع به بازاریابی تلفنی حتما کاغذ ( دفتر یادداشت یا ترجیحا سررسید )، قلم ،فرم های اطلاعات در رابطه با محصول و … را در دسترس خود قرار دهید.هرگز نباید برای پیدا کردن این موارد مشتری را پشت خط منتظر نگاه دارید.

مدرس بازاریابی تلفنی



مدرس مکالمه تلفنی موثر 


مدرس فروش و بازاریابی


استاد بهزاد حسین عباسی 

مدرس زبان بدن

مدرس  فروش

مدرس بازاریابی

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

behzadabbasi.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۹
مدرس بازاریابی تلفنی مدرس فروش تلفنی

مدرس بازاریابی تلفنی

نمونه مکالمه بازاریابی تلفنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی