مدرس تله مارکتنیگ بازاریابی تلفنی فروش تلفنی
هنگامی که با مشتری تماس می گیرید و احساس می کنید سر او شلوغ است و یا درگیر انجام کاری است (مثل غذا خوردن) به صحبت با مشتری ادامه ندهید و بگویید زمانی دیگر تماس می گیرید.چرا که در این حالت احتمال عدم موفقیت شما به شدت بالا می رود.
?برای ایجاد یک لیست از مشتریان احتمالی برای تماس در بازاریابی تلفنی ، از آشنایان و مشتریان فعلی خود کمک بگیرید.از آن ها بخواهید در یک برگه اسم ۵ نفر از دوستانشان که فکر می کنند خدمات و کالا های شما برای آن ها مناسب است به شما معرفی کنند.
?در مذاکرات تلفنی فامیل مخاطب خود را بپرسید،بلافاصله آن را یادداشت کنید تا فراموش نکنید و در طی مکالمه خود از آن استفاده کنید.این گونه مخاطب با شما احساس راحتی و صمیمیت بیشتری می کند.
?برای تماس با مشتری بالقوه مخصوصا در اولین بار بهتر است از خط تلفن ثابت استفاده نمایید.این گونه مشتری نسبت به زمانی که از تلفن همراه (و بخصوص خطوط اعتباری ) با او تماس می گیرید ،بیشتر به شما اعتماد می کند.
?در بازاریابی تلفنی هنگامی که تماس می گیرید تلفن را روی بلند گو نگذارید،چون در بسیاری از موارد مخاطب پیش از شما گوشی تلفن را بر می دارد و برای شنیدن صدای شما باید منتظر بماند.
مدرس مکالمه تلفنی موثر
مدرس فروش و بازاریابی
استاد بهزاد حسین عباسی
مدرس زبان بدن
مدرس فروش
مدرس بازاریابی
مدرس مدیریت ارتباط با مشتری
09121724677
09128724677